tisdag 8 mars 2011

19 dagar, 13 timmar och 45 minuter

Det börjar sakta men säkert sjunka in att det snart är dags. Det går inte en minut utan att jag tänker på New York. Jag vet typ inte vad jag ska skriva...Var hos frisören igår och började då inse att det börjar bli dags att säga hejdå till vissa. Ika kommer hem imorn. Ska försöka träffa henne så mycket som möjligt medans hon är här för det är troligen det sista tillfället jag får chansen att träffa henne. Jag har räknat ut att jag och Andreas behöver pussas ca 7500 gånger innan jag åker för att det ska räcka i ett år. Kanske mer. Haha! Ah, det är så svårt att veta hur man ska lägga upp de sista veckorna..

Har fått mina flygbiljetter också. Kl 10:05 åker jag från Landvetter, 1,5 timmar till Amsterdam (hoppas vi inte tappar bort oss på europas största flygplats.) sen nästan två timmar innan planet lyfter mot New York. Det är jag och tre tjejer till som flyger tillsammans. Vi pratar en del på facebook och jag tvivlar inte en sekund på att vi kommer ha roligt tillsammans! Vi kommer dock skiljas åt efter Training school på Long Island.. Tråkigt Men som tur är har jag ju finska Jonna som åker samma dag som jag och kommer bo bara några kvarter från mig :)

 Brooklyn Bridge


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar