fredag 8 april 2011

Brooklyn

Fredag i Brooklyn och jag har varit på banken och fixat ett amerikansk konto, varit på Starbucks och köpt med mig hem brunch. Kalkonsmörgås bulle och varmchoklad. Deras choklad är jättegod om man bara häller i fyra påsar socker...Haha! Ska ut igen i eftermiddag och springa runt lite och kolla läget. Har hittat en svenskt konditori :) Nyöppnat så det var lite för mycket folk där idag, men ska gå dit någon gång. Imorn ska jag och Lousie in till the city och förhoppningsvis hittar vi den nya svenska godisaffären! Woho! Carla frågade precis om jag ville med till IKEA sen :D Haha, jag får tillräckligt med svenskt här. Jag har det sååååå bra här! Slänger upp lite bilder också. Nååågon va lite arg på mig idag för att jag är dålig på att blogga och ta kort..... Puss på dig! :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar